Hvad siger kunderne?
Lisbeth gav os ro i maven
Vi hyrede Lisbeth som projektleder for en jubilæumsfest i en større international koncern.
Eventen blev afholdt udendørs, det vil sige, at hele produktionen skulle bygges op fra bunden. Lisbeth stod for store dele af processen fra produktionsopbygning med scene, strøm, vand, lys og artister til selve afviklingen af eventen, hvor vi havde tre scener med forskellig underholdning.
Lisbeth stod desuden for den overordnede projektledelse på tværs af fagområderne og drev processen på ugentlige opfølgningsmøder.
Med Lisbeth fik vi value for money, for hun har et stort kendskab til branchen og lokal knowhow.
Lisbeth er virkelig god til leverandørhåndtering, hun havde en god dialog med underleverandørerne. Lisbeth var også vores ansigt udadtil, og det er vigtigt, at man stoler på dem, man sender ud på virksomhedens vegne. Det gjorde vi 100 %. Vi havde ro i maven, når vi sendte hende ud til vores samarbejdspartnere.
Lisbeth er reel, rar og skidesjov
Lisbeth er struktureret og fagligt meget kompetent. Hun er rar og reel, man kan regne med de aftaler, man laver. Og så er hun skidesjov at arbejde sammen med. Vi grinte meget sammen, og det betyder ALT. Så kan man bedre tackle de udfordringer, der altid opstår undervejs i et stort projekt.
Jonas Frydensbjerg Oddermose, Head of ALIVE A/S
Stor tryghed og værdi for alle
I 2021 hyrede vi Lisbeth S. Nielsen (VISIONmatters) som overordnet projektleder til at drive en omfattende flytning af Nordisk Film TV fra Valby til et fælles domicil med Metronome Productions A\/S Productions A/S Productions på Amager. Lisbeth var ansvarlig for at planlægge og drive projektet fra start til slut på tværs af de to virksomheder samt at eksekvere selve flytningen og sikre en minimal nedetid af vores store serverpark.
Det skabte stor tryghed og værdi for alle, at vi valgte at tilknytte Lisbeth til opgaven, og hun har de rigtige kompetencer og det rigtige netværk til at løse opgaven. Det betød, at vi kunne holde fokus på den daglige drift.
Vi mærkede straks Lisbeths store erfaring, og at der blev stillet alle de gode spørgsmål, som vi ikke havde overvejet inden. Der var konstant et godt overblik, og der blev taget hånd om de mindste detaljer. Det havde også stor betydning at der altid var overskud til at sadle om, når istandsættelsesplanerne ændrede sig i forhold til mulig indflytning.
Vi var utrolig glade for et super godt samarbejde med VISIONmatters og kom i mål med projektet en uge før forventet.
Lotte Smærup, Head of Production, Metronome Productions A\/S Productions A/S A/S
Jeg kommer helt sikkert til at bruge Lisbeth fremadrettet
Vi hyrede Lisbeth i Dansk Roadshow til virksomhedsudvikling. Vi er en sæsonbestemt virksomhed og ville gerne satse på et bredere sortiment af kunder. Lisbeth kender branchen og vores særlige behov, og hun hjalp os med at gå hele butikken igennem. Hun er ikke bange for at stille de rigtige spørgsmål, der bliver ikke pakket noget ind. Lisbeth udfordrer én, og det er ikke det fedeste i starten, men det er sundt at blive udfordret.
Vi har også brugt Lisbeth til rekruttering af en nøglemedarbejder. Jeg har ikke meget erfaring med at ansætte på det niveau, og når man er en ejerledet virksomhed, så er det jo ens lille baby. Jeg var glad for at have Lisbeth med til at sørge for, at vi fik den rigtige ombord. Vi valgte profilerne ud sammen, hun sad med til samtalerne, og hun var god til at vurdere folks egenskaber.
Lisbeth er rummelig og arbejdsom, og jeg kommer helt sikkert til at bruge Lisbeth fremadrettet.
Søren Kjeldsen, ejer Dansk Roadshow ApS
Hun har kontrol, tung erfaring, og hun er ordentlig
Lisbeth har hjulpet Minitech med virksomhedsudvikling og ledersparring. Som ejerledet virksomhed skal man lave det hele selv – og Lisbeth har været god til at spørge: Hvad synes du er sjovt? Hvad giver mening i dit liv? Hun er god til at lede en proces, hvor vi selv finder svarene. Hun fortæller ikke, hvordan vi skal gøre, men får os til at gøre det selv. Og hun er en stærk drivkraft og motor for den proces.
Vi har også brugt Lisbeth til rekrutteringsopgaver, hvor hun har bidraget i hele processen – fra at skrive stillingsopslag til at distribuere det. Her har vi nydt godt af hendes store netværk. Og Lisbeth kommer altid med noget, jeg ikke havde tænkt på. Vi har for eksempel aldrig haft et fast program for onboarding af nye medarbejdere, men Lisbeth har hjulpet os med at skabe en ramme for, at de nye medarbejdere føler sig godt modtaget.
Når jeg trækker Lisbeth ind, så ved jeg bare, at der er styr på det. Hun har kontrol, tung erfaring, og hun er ordentlig. Og så har hun en skøn energi, der smitter.
Jakob Poulsen, ejer Minitech ApS
Det kan siges kort – jeg tror ikke jeg havde overlevet uden dig
Jeg hyrede Lisbeth S. Nielsen, VISIONmatters, i vinteren 2018 til at projektstyre vores flytning fra Sorø til nyt og større domicil i Køge i foråret 2019. Lisbeth har forestået den overordnede planlægning frem mod en velorganiseret og effektiv flytning, hvor målet var mindst mulig downtid i produktionen. Undervejs i processen blev Lisbeth – udover selve flytningen – dybt involveret i bygge- og etableringsprocessen med entreprenør, indretningsarkitekt ligesom Lisbeth var bindeled til medarbejderne i Hovmand A/S.
Efterfølgende tilknyttede jeg Lisbeth i 8 mdr. til at hjælpe os med at facilitere og eksekvere vores strategiarbejde i ledelsen.
Fra min takketale til vores housewarming:
”Og så er der Lisbeth. Det kan siges kort – jeg tror ikke jeg havde overlevet uden dig.
Du er vores Pippi. Ingen udfordring er for stor og du får bare tingene gjort.
Vi mødtes første gang for snart et år siden og jeg spurgte: ”Har du prøvet at flytte en virksomhed før?”
”Næ men det kan vel ikke være så svært,” svarede du. Det kunne du – så hvis nogen skal flytte så ring til Lisbeth.
Du har taget hånd om de store linjer og alle detaljerne har du haft styr på. Den overordnede byggestyring, kontakt til og forhandling med leverandører, oprydning i Sorø efter vi var flyttet. Tak… tak wingman”
Søren Hovmand, CEO, Hovmand A/S
Det blev økonomisk en god oplevelse at bruge VISIONmatters
Vi valgte at bruge Lisbeth til at projektlede flytningen af vores domicil. Vi havde først selv været i gang med at tage priser hjem på flyttefirmaer, men opdagende hurtigt, at flytningen ville tage fokus fra den daglige drift. Med Lisbeth havde vi one point of contact, og hun tog sig af hele flytningen.
Det var en helt igennem smooth flytning, for vi oplevede Lisbeth som utrolig god til at have styr på alle processer og samtidig sørge for, at ting skete. Hun kaldte ind til møder i rette tid og sørgede for, at de blev effektive. Hun var samtidig god til at møde folk i øjenhøjde rundt om i huset – folk blev hørt og var derfor klar til at flytte plads og hurtigt og gnidningsfrit finde sig til rette i de nye rammer.
Lisbeth indgik samtidig aftaler på vores vegne, som med hendes netværk og forhandlingserfaring gjorde, at vores domicil-flytning også økonomisk blev en god oplevelse.
Coze Aarhus A/S, ejer Lena Trend
Lisbeth og hendes team var præcis, hvad jeg havde brug for
Jeg hyrede Lisbeth ind som overordnet projektleder for Volvo Cars aktivering under The Ocean Race Stop Over 2023 i Aarhus. Lisbeth var ansvarlig for at drive den overordnede planlægning, ledelse og eksekvering af vores mange events, flere hundrede courtesy kørsler og ikke mindst rekruttering og sammensætning af den til lejligheden nødvendige organisation – Core Team, Brand Ambassadors og chauffører. I alt en flok på godt 30 midlertidige medarbejdere til at drifte aktiviteterne under det 11 dage lange Stop Over.
Lisbeth var præcis, hvad jeg havde brug for. Hun holdt snor i de mange detaljer og styrede projektet i mål til et 12-tal. Hun tog sig af alle de opgaver, jeg ikke havde tid til, og sagde: ”det fikser jeg, det skal du ikke bruge tid på”.
Lisbeth insisterede på, at vi skulle afsætte tid i starten, så hun faciliterede en workshop, hvor vi brød opgaverne ned. Hun sagde: ”Jeg er nødt til at forstå projektet i detaljer for at vide, hvordan jeg skal løfte det”. Hendes høje erfaringsniveau gør, at hun stiller de rigtige spørgsmål, så vi fik adresseret udfordringerne fra starten. Efterfølgende sendte hun en sprintplan med tidsplan, opgaver og ansvarlige. Det gav mig en forståelse for processen, og hvordan Lisbeth ville gribe opgaven an. Og det gjorde mig fuldkommen tryg.
Lisbeth var god til at forstå vores organisation. Hun havde et tæt samarbejde både med Volvo Car Denmark og Volvo Car Group, og var dygtig til at håndtere alle interessenterne.
Lisbeth gav sig selv 110 % og satte ind med hele sit netværk. Det kan man ikke betale sig fra. Det skabte en familiær stemning på holdet. Lige meget hvad der skete, var der smil, og det, der bandt dem sammen, var Lisbeth.
Lisbeth og jeg havde et tæt og tillidsfuldt samarbejde, hvor vi havde hinandens ryg. Lisbeth er 100 % ærlig, god til at give konstruktiv feedback, og jeg stolede fuldkommen på hende.
Jeg håber, vi får chancen for at arbejde sammen på et projekt igen.
Rikke Aagaard Petersen, Head of marketing and communications, Volvo Car Denmark